Regulamin Strony Kancelarii
Gomułkiewicz Mościcki Podwiński Spółka Partnerska Adwokatów i Radców Prawnych
z siedzibą we Wrocławiu
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin stanowi wykonanie obowiązku, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.).
- Regulamin określa warunki i zasady korzystania ze Strony Kancelarii.
- Podmiotem prowadzącym Stronę Kancelarii jest kancelaria Gomułkiewicz Mościcki Podwiński Spółka Partnerska Adwokatów i Radców Prawnych z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 5, lok. 59, 53-676 Wrocław.
§2
Definicje
- Określenia użyte w niniejszym Regulaminie, o ile nie zostało w treści Regulaminu wyraźnie zaznaczone inaczej, mają następujące znaczenie:
- Administrator – administrator w rozumieniu art. 4 pkt. 7) RODO, zgodnie z którym oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych; jeżeli cele i sposoby takiego przetwarzania są określone w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego, to również w prawie Unii lub w prawie państwa członkowskiego może zostać wyznaczony administrator lub mogą zostać określone konkretne kryteria jego wyznaczania;
- Dane osobowe – dane osobowe w rozumieniu art. 4 pkt. 1) RODO, zgodnie z którym oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej ("osobie, której dane dotyczą"); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
- Kancelaria - kancelaria działająca pod firmą Gomułkiewicz Mościcki Podwiński Spółka Partnerska Adwokatów i Radców Prawnych z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 5, lok. 59, 53-676 Wrocław, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000379783, NIP 8971771098, tel. (+48) 71 344 45 45, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- Polityka Cookies – rozumiana jako sposób postępowania, w tym zakres uprawnień Użytkowników, w związku z korzystaniem ze Strony Kancelarii przez urządzenia końcowe, na których wyświetlana jest Strona Kancelarii, bliżej opisana w § 8 niniejszego Regulaminu;
- Polityka Prywatności – rozumiana jako zakres informacji udostępnianych Użytkownikom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych, w szczególności określonych w art. 13 RODO;
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny na stronie www.gmp-legal.pl/regulamin
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- Strona Kancelarii – strona internetowa Kancelarii, dostępna pod adresem gmp-legal.pl;
- Użytkownik – każda osoba (zarówno osoba fizyczna, osoba prawna, jak i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej), korzystająca ze Strony.
§3
Treści na Stronie Kancelarii
- Strona Kancelarii funkcjonuje w oparciu o niniejszy Regulamin, w tym także Politykę Cookies, Politykę Prywatności.
- Korzystanie ze Strony Kancelarii jest nieodpłatne, dobrowolne i dozwolone dla wszystkich Użytkowników.
- Korzystanie ze Strony Kancelarii przez użytkownika oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu oraz potwierdza zapoznanie się z treścią umieszczonych w nim informacji, w tym Polityki Cookies i Polityki Prywatności.
- Na Stronie Kancelarii publikowane są artykułu o tematyce prawniczej, które nie stanowią opinii prawnych ani jakichkolwiek porad prawnych. Publikowane artykuły nie stanowią również informacji o obowiązującym stanie prawnym, gdyż stan prawny w dacie zapoznania się przez Użytkownika z treścią Strony Kancelarii może odbiegać od stanu prawnego obowiązującego w dacie publikacji artykułu. W celu uzyskania opinii lub porady prawnej w tematyce opublikowanego artykułu należy uprzednio skontaktować się z Kancelarią.
§4
Prawa i obowiązki Użytkownika
- Użytkownik korzystający ze Strony Kancelarii zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu, a także przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
- Użytkownicy nie mogą:
- podawać w ramach korzystania ze Strony Kancelarii informacji nieprawdziwych, nieścisłych lub nieaktualnych w zakresie Danych osobowych,
- rozpowszechniać nieprawdziwych lub sprzecznych z prawem informacji na temat treści umieszczonych na Stronie Kancelarii, w tym przede wszystkim publikowanych na Stronie Kancelarii artykułów,
- naruszać w jakikolwiek sposób Danych osobowych pracowników Kancelarii, osób z nią powiązanych, w tym także ich dóbr osobistych,
- dostarczać treści zabronionych przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego,
- ingerować w działanie Strony Kancelarii, w tym przede wszystkim w sposób negatywny ograniczający jej dostępność oraz funkcjonowanie
§5
Proces rekrutacyjny
- Każdy Użytkownik korzystający ze Strony Kancelarii ma możliwość nieodpłatnego przesłania swojego CV i listu motywacyjnego w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Kancelarię. Wysłanie CV i listu motywacyjnego odbywa się poprzez adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub inny adres e-mail, wskazany na Stronie Kancelarii w zakładce „kariera”. Każdorazowo Użytkownik ma prawo i obowiązek zapoznania się z „Obowiązkiem RODO” znajdującym się na Stronie Kancelarii w zakładce „kariera”.
§6
Dane osobowe udostępniane Kancelarii
- Kancelaria pełni funkcję Administratora w zakresie podawanych przez Użytkowników Danych osobowych na Stronie Kancelarii. Danymi osobowymi są m.in. dane osobowe podane w CV i liście motywacyjnym, a także dane osobowe przesyłane na każdy ze wskazanych adresów e-mail podanych na Stronie Kancelarii.
- Przetwarzanie Danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z przepisami RODO. Zakres, sposób i cel przetwarzania Danych osobowych, w tym prawa i obowiązki Użytkowników określa Polityka Prywatności .
§7
Funkcjonowanie Strony Kancelarii i reklamacje
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe funkcjonowanie lub brak dostępności Strony Kancelarii spowodowane z przyczyn niezależnych od Kancelarii, w tym m.in. awarii lub czasowego wyłączenia dostępności serwisu hostingowego.
- Użytkownik ma prawo zgłaszania zastrzeżeń i błędów w funkcjonowaniu Strony Kancelarii na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- W przypadku Użytkowników korzystających z procesu rekrutacyjnego, Użytkownik ma prawo zgłaszać reklamacje co do sposobu funkcjonowania Strony Kancelarii na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Zgłoszenia zastrzeżeń, błędów i reklamacji powinny zawierać szczegółowy opis występującego problemu, dane kontaktowe Użytkownika.
- Odpowiedzi na zgłoszenia zastrzeżeń, błędów i reklamacji Kancelaria udzieli w terminie 14 dni od dnia otrzymania szczegółowej informacji o zaistniałym problemie.
§8
- Korzystanie ze Strony Kancelarii wymaga posiadania urządzenia dysponującego dostępem do sieci Internet oraz poprawnym skonfigurowaniem przeglądarki internetowej.
- Strona Kancelarii wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli krótkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Stronę Kancelarii, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez system Kancelarii, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług Kancelaria korzysta (np. Google’a).
- Plik cookies spełniają różne funkcje, których głównym celem jest zapewnienie prawidłowego działania Strony Kancelarii oraz gromadzenia danych statystycznych.
- Zazwyczaj przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie plików cookies w urządzeniu Użytkownika.
- W przypadku pierwszej wizyty na Stronie Kancelarii możliwym jest wyrażenie zgody bądź też jej nie wyrażenie, na użycie plików Możliwym jest w każdym czasie zmiana ustawień przeglądarki internetowej celem umożliwienia bądź blokowania automatycznej obsługi plików cookies na Stronie Kancelarii. Pliki cookies nie są szkodliwe dla Użytkownika ani jego urządzeń.
- Wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować trudności w korzystaniu ze Strony Kancelarii np. w postaci dłuższego okresu wczytywania się treści Strony Kancelarii lub ograniczeń w korzystaniu z jej funkcjonalności.
- Użytkownik może usunąć już przechowywane pliki cookies ze swojego urządzenia poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki lub inne oprogramowanie zewnętrzne. W przypadku usunięcia plików cookies, kolejna wizyta na Stronie Kancelarii wymaga ponownego wyrażenia zgody bądź też jej nie wyrażenia, na użycie plików cookies.
§9
Zmiana regulaminu
- Kancelaria zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.12.2019 r.
- Zmiana treści niniejszego Regulaminu następuje poprzez opublikowanie Regulaminu na Stronie Kancelarii z adnotacją daty rozpoczęcia obowiązywania nowego Regulaminu.
§10
Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla stosowania niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.), ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 z późn. zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) oraz RODO.
Polityka prywatności:
Niniejszym, w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy:
- administratorem danych przetwarzanych w związku z doradztwem prawnym na Twoją rzecz, na rzecz naszego kontrahenta lub potencjalnego kontrahenta, a także w związku z z procesem rekrutacji, jest GMP Gomułkiewicz Mościcki Podwiński Spółka Partnerska Adwokatów i Radców Prawnych z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sokolnicza 5/59, 53-676 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000379783, NIP 8971771098, tel. (+48) 71 344 45 45, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (dalej „Administrator”);
- podane dane osobowe, zawarte w przesyłanych informacjach lub dokumentacji, w tym zawarte w składanej aplikacji w ramach procesu rekrutacyjnego, będą przetwarzane przez Administratora w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia doradztwa prawnego na Twoją rzecz, na rzecz naszego kontrahenta lub potencjalnego kontrahenta, a także w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacji, w sposób zgodny z prawem, na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO,
- za zgodę na przetwarzanie danych poczytuje się również sam fakt dobrowolnego przesłania danych;
- dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych np.: podmiotom świadczącym usługi informatyczne, w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia strony internetowej, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu, a także kancelariom prawnym, notarialnym lub podmiotom w związku z dochodzeniem ewentualnych roszczeń;
- dane osobowe będą przechowywane odpowiednio przez okres nie dłuższy, niż w okresie wykonywania umowy zawartej przez nas z naszym kontrahentem, a także przez okres przedawnienia roszczeń z umowy lub przez okres nie dłuższy, niż do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych, a w przypadku danych osobowych zawartych w składanej aplikacji w ramach procesu rekrutacyjnego przez okres nie dłuższy, niż do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub przez okres nie dłuższy, niż do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych;
- każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W celu skorzystania z wymienionych praw należy kontaktować się z Administratorem;
- każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy obowiązujące w zakresie ochrony danych osobowych;
- podanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.